Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Συνέντευξη από την valiapink13 ♥

  • Λοιπόν,ποιό είναι το παργματικό σου όνομα και πόσο χρονών είσαι;
Με λένε Βάλια και είμαι 13 ετών(γίνομαι αύριο!)
  • Ποια είναι τα όνειρά σου στο stardoll?Ποιά από αυτά έχουν πραγματοποιηθεί και ποια όχι?
Είναι να γίνω covergirl και να γίνω writter στο stardollingreece...Το 1ο δεν έχει πραγματοποιηθεί αλλά είμαι χαρούμενη που έχω πραγματοποιήσει το 2ο!
  • Πόσο καιρό είσαι στην παρέα του stardoll και πόσο χρόνο περνάς καθημερινά σε αυτό?
Είχα φτιάξει μια κούκλα στα γενέθλια μου πέρσι(7 Νοεμβρίου) αλλά την κούκλα αυτή την έχω απο τον Δεκέμβριο. Περνάω 15-20 λεπτά..
  • Κάτι άλλο που θα ήθελες να μας πεις για τον εαυτό σου?Ποιό είναι το αγαπημένο σου χόμπι,τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου κτλ...
Στον ελευθερο μου χρονο διαβαζω τα παλια σχολικα βιβλια που ειχαν οι γονεις μου στην δευτερα-τριτη δημοτικου.Ειναι το τεννις αν και παω και σε αγωνες αλλα και ο μοντερνος και ο κλασσικος χορός
  • Τι σου αρέσει περισσότερο στην ιστοσελίδα του stardoll?
Μου αρεσουν τα παρτυ,οι σουιτες και τα πολλα-μα πολλα ρούχα!
  • Θες να συμπληρώσεις μήπως κάτι άλλο για να κλείσουμε την συνέντευξη?
Ότι αμα μπορουν οπως ειπα,να εκπληρωσουν τα μελη του stardoll το πρωτο μου ονειρο,να βγω covergirl ψηφιζωντας με.
  • Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη που μου παραχώρησες
Εγώ σε ευχαριστω!!
Ευχαριστούμε πολύ την valiapink13 για τη συνέντευξη :D
_______________________________________________________________________
Τα λέμε ξανά με νέα συνέντευξη 
Φιλάκια πολλά haritini3 :D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου