Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Συνέντευξη από την BestIwanna ♥


  • Γεια σου,γλυκιά μου!Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι;
Το όνομα μου είναι Ιωάννα & είμαι 14 =)


  • Πόσο καιρό είσαι στην παρέα του stardoll και πόσο χρόνο περνάς καθημερινά σε αυτό;
Ξεκίνησα να παίζω stardoll από τον Ιανουάριο του 2011, δηλαδή μέχρι σήμερα 11 μήνες. Μπαίνω σχεδόν καθημερινά γιατί κάνω κάτι που μου αρέσει. Να ασχολούμαι με ρούχα και μακιγιάζ.
  • Ποια είναι τα όνειρά σου στο stardoll;Έχει πραγματοποιηθεί κανένα από αυτά μέχρι στιγμής;
Τα όνειρα μου στο stardoll είναι να γίνω royalty,χωρίς πιστωτική γιατί είναι ακριβά & θα ήθελα να βγω cg & ncg.Επίσης ένα ακόμα όνειρο μου ήταν να είμαι όμορφη στο stardoll έχει πλέον πραγματοποιηθεί.
Και προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για μένα =)

  • Πώς σου φαίνεται το stardoll σαν ιστοσελίδα?
Χμμ.. είναι αρκετά καλή. Το μόνο ελάττωμα κατά την γνώμη μου είναι το ότι πρέπει να πληρώνουμε αρκετά χρήματα και ότι μας εκμεταλλεύονται στο θέμα των χρημάτων. Κατά τα άλλα είναι αρκετά καλή..
  • Υπάρχει κάτι άλλο που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας για να κλείσουμε την συνέντευξη;
Το μόνο που θέλω να πω είναι πως όλα τα μέλη πρέπει να έχουν το ΔΙΚΟ τους μοναδικό στυλ και να μην ντρέπονται για αυτο

  • Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη που μου παραχώρησες!
Τίποτα απολύτως, δική μου η χαρά.=)
Ευχαριστούμε πολύ την BestIwanna για τη συνέντευξη που μας παραχώρησε, επιστρέφουμε ξανά με μια καινούργια συνέντευξη..
____________________________________________________________________________
Φιλάκια πολλά haritini3 =)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου